måndag 19 juli 2010

Genom barns ögon

Vi i EAPPI:s sommarteam har den stora äran att bjuda in till fotoutställning i byn Yanoun på Västbanken, med invigning kvällen den 27:e juli 2010. I utställningen "Through Children's Eyes" har vi låtit barnen själva skildra sin vardag i byn, genom kameran.

Yanoun är en liten by med omkring 100 invånare belägen på norra Västbanken, 12 km sydost om Nablus. Byn är sedan hösten 2002 beroende av internationell närvaro för att kunna fortsätta existera och EAPPI har ständigt ett team följeslagare boende här. Bosättare har utposter som omger byn på alla sidor och byborna har varit tvungna att leva med våld, trakasserier och materiell skadegörelse som ständiga hot.

Utställningen äger rum i byns skola. Ta gärna chansen att få uppleva livet i en liten landsby djupt inne på Västbanken, ur barnens perspektiv. För mer information och vägbeskrivning, mejla oss.

Varmt välkomna!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Hej Sofie! Det skulle vara roligt att få se några av barnens bilder - för oss som inte har möjlighet att komma på vernisagen i Yanoun!

Sofie sa...

Hej Johanna! Jag kan posta några av fotona på bloggen efter att vi haft vår invigning. Jag har dem sparade också, så de följer med till Sverige och vi kanske kan göra något med dem!

Anonym sa...

Härligt att barnen får komma till tals. De vet bäst hur deras vardag är och kan säkert visa det på ett bra sätt. Bra initiativ, ni gör ett kanonjobb. Hoppas ni får många besökare, lycka till!

Unknown sa...

Jerusalem Coffee is one of the best cafés in Dairy Kosher menu includes breakfast, salads, sandwiches, pastas, fish and a rich selection of desserts kosher.

Bektesh Jehona Sjostrom sa...

Jag tycker om att läsa några trevliga artiklar på andra liknande bloggar som detta, att dela information över gloden är kraftfulla verktyg för att rädda vår värld. fin vacker blogg och all information på denna blogg är utbildande, inspiration och bra att läsa. För några dagar sedan läste jag om kärlek, äktenskap och relationer och hur man kan få det att fungera efter parets separering på en blogg, jag fick reda på hur man återställer trasiga äktenskapsförhållanden med kärlek spell magi för att återvända ex kärlekspartner, jag trodde aldrig riktigt på magiska kärleksstava skulle återställa min man så snabbt som möjligt, jag hade rädsla för tvivel och jag har också kontaktat kärlek spell caster online och även se på youtube kanaler hur man gör kärlek spell i mitt eget hus helt själv, jag har gjort ett par kärlekspolicy, men ingen fungerar kanske fick jag inte rätt. För bara några dagar sedan tittar jag på youtube-kanalen hur man fångar tillbaka ex love partner; (Https://www.youtube.com/watch?v=NTICYzyITLA)
 
Jag bevittnar samma omedelbara resultat efter att ha utfört kärleksstava på min ex man att återvända hem till mig och två barn som vi hade tillsammans, efter två dagar vi utför kärlek stavningsprocedur med ljus sticks ljus och andra material, jag började se positiva förändringar i min make , han började ringa mig på telefon och skicka textmeddelanden med ursäkt och han fixade ett datum för att träffas för middag i går kväll, det var därför jag tyckte att det var rätt att dela mitt vittnesbörd om hur jag fick min man att återvända hem efter 2 månader av separationen. det fungerar för mig och jag vet att det kommer att fungera för dig också. Jag är så glad över att ha min man hemma och mina barn är så glada som en familj.

Notera; Kärleksförtryck fungerar direkt för de människor som är allvarligt beslutna i hjärtat att återställa tillbaka ex och stärka kärleksförhållanden / äktenskap och familjens hem att återförenas som en.
Magic Love Spell-praxis är väldigt enkelt, enkelt och säkert utan någon bieffekt, det finns inga sidofara i kärleksstavning för att få tillbaka tidigare kärlekspartner hem, det är mycket bra för gifta par att leva lyckligt under en livstid. Kärlek stavning incantation bön är vad alla eller enskilda individer kan göra på egen hand respektive hemma, så att du kommer att bli guilded och ge instruktioner från varje steg för steg i kärlek stavningsprocedur .. Kanske har du gjort lite kärlek stavning lansering tidigare och du gjorde inte få några bra svar för att föra tillbaka din ex kärlek hemma, då är du väldigt tur att läsa den här artikeln online här, skicka snabbt meddelande till kontaktinformationen här ute för att kommunicera med stormästaren Oduduwa som hjälper dig och ger dig all moral och instruktioner som hjälper dig genom alla kärleksstämningsprocedurer med rätta innan några timmar du är klar, omedelbart börjar du se ett bra resultat, först kommer din ex-kärlekspartner att ringa dig på telefon för att be om ursäkt, och omedelbart berätta honom vad han ska göra , han kommer att lyda och svarar på vad du säger honom att göra, de följer, du har kommando över honom att börja komma hem. mer är möjliga genom att få brådskande lösning, hjälp och rådgivning genom förfarandet för kärlek stavning vänligen kontakta (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)